Nahajate se:
Pomoč občanom
Pomoč občanom
Številke za klic v sili so v celotni Evropski uniji enotne:
- 112 - klic sili
- 113 - številka policije
- 116 000 - enotna evropska številka za prijavo pogrešanih otrok
ŠTEVILKO 112 POKLIČETE:
- če potrebujete nujno medicinsko pomoč, pomoč gasilcev, nujno veterinarsko pomoč, pomoč gorskih, jamarskih reševalcev, drugih reševalnih enot ali policije;
- če opazite, da gori, izteka nevarna snov, da je onesnažena pitna voda, potok, reka ali morje, da grozi zemeljski ali snežni plaz, da so pretrgane električne ali telefonske žice ali če opazite druge pojave, ki predstavljajo nevarnost za življenje ali zdravje ljudi in živali ali za varnost premoženja, kulturne dediščine in okolja;
- če ob nesreči ali zvečani nevarnosti naravne ali druge nesreče, pa tudi sicer, potrebujete informacije o motnjah pri preskrbi s pitno vodo, električno energijo in plinom, o motnjah v telefonskem omrežju ter o stanju snežne odeje v visokogorju.
KO KLIČETE NA ŠTEVILKO 112, POVEJTE:
- KDO kliče
- KAJ se je zgodilo
- KJE se je zgodilo
- KDAJ se je zgodilo
- KOLIKO je ponesrečencev
- kakšne so POŠKODBE
- kakšne so OKOLIŠČINE na kraju nesreče (požar, naravna nesreča…)
- kakšno POMOČ potrebujete
KO POŠLJETE BESEDILNI KLIC V SILI SMS:
- V sporočilno polje vpišite, kaj se je zgodilo.
- Vpišite vrsto pomoči, ki jo potrebujete (medicinska pomoč, gasilci, policija,…).
- Preverite vpisane podatke, jih po potrebi popravite in pošljite.
- Poslani besedilni klic se izpiše na računalniku v najbližjem Centru za obveščanje. Operaterja nanj opozori zvočni signal. Ob prevzemu klica se operaterju prikaže posredovano sporočilo in približna lokacija pošiljatelja.
- Operater pisno odgovori na vaš klic v sili. Njegov odgovor oziroma dodatna vprašanja se izpišejo na zaslonu vašega telefonskega aparata.